توزین باسکول

باسکول جاده ای یک نوع سیستم توزین است که وسایل نقلیه از قبیل کامیون ، تریلی ، کمرشکن و … را توسط نیروی جاذبه زمین توزین می‌کند.

باسکول جاده ای ابزاری است که برای توزین وسایل نقلیه که حجم آن ها از ۵ تن تا ۲۰۰ تن می باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

باسکول به دو گروه باسکول روی زمین(پلیس راهی) و باسکول داخل زمین(هم‌سطح زمین) تقسیم می شود که به منظور توزین مواد سنگین تولید شده است که توسط عامل بسیار مهمی به نام لودسل(حس گر وزنی) کار می‌کنند .هر باسکول دارای یک سیستم کامپیوتری است که داده‌های ارسالی از لودسل را به کمیت وزن تبدیل می‌کند.

باسکول مکانیکی معایب بسیاری مانند: عمر محدود باسکول های مکانیکی، تغییرات فیزیکی باسکول، عدم دارا بودن دقت کافی باسکول مکانیکی، هزینه های بالای تعمیر و نگه داری داشت و به همین دلیل دیگرتوجیه اقتصادی ندارد

باسکول جاده ای :

باسکول های جاده ای به نسبت ظرفیت های تعریف شده کارایی متفاوتی دارند و با عناوین زیر مطرح می شوند

تقسیم بندی نوع اول:

  • باسکول ۵ تن : نیسان کش
  • باسکول ۱۰ تن : خاور کش
  • باسکول ۵۰ تن : کامیون کش
  • باسکول ۶۰ تن : تریلی کش
  • باسکول ۸۰ تن : کمر شکن
  • باسکول ۱۰۰ تن : کمر شکن

تقسیم بندی نوع دوم:

  • باسکول تمام فلز شامل: ۱ – باسکول جاده ای تمام فلز داخل زمین . ۲- باسکول جاده ای تمام فلز روی زمین.

آهن آلات مورد نیاز شامل تیرآهن در سایزهای ۴۰ , ۴۵ , ۵۰ و ۵۵ ورق های فولادی در سایزهای ۸ و ۱۰ میلیمتر و تیرآهن های سایز ۱۴ , ۱۶ , ۱۸ , ۲۰ و ۲۲ بر اساس مدلهای مختلف برشکاری می شود و برابر الگوی مربوطه جوشکاری و ماشین کاری می گردد. پس از اتمام عملیات و رنگ آمیزی مجددا جهت تسهیل در حمل تفکیک می گردد و به صورت قطعات جدا شده بارگیری و به محل اجرای پروژه حمل می گردد.

  • باسکول بتن فلز(باسکول مرکب) شامل : ۱- باسکول جاده ای بتن فلز داخل زمین . ۲- باسکول جاده ای بتن فلز روی زمین.

مصالح مورد نیاز شامل سیمان , شن و ماسه و میلگرد در سایزها مختلف پس از خریداری و انبارش در خط تولید قرار می‌گیرند. شن و ماسه خریداری شده به لحاظ احتمال وجود ناخالصی مجدداً توسط ماسه شور شسسته داده شده و توسط دستگاه بچینگ پلانت (ایستگاه مرکزی بتن) و مخلوط شدن با سیمان مورد نیاز بر اساس عیار استاندارد به حالت بتن آماده در می آید. میله گیرد های مورد نیاز برای انواع سایزهای ۱۲ , ۱۴ , ۱۶ , ۲۵ برشکاری , خمکاری گردیده و پس از آماتورهای بندی در قالبهای پیش ساخته قرار می گیرند. پس از آماده بودن قالب بتن مورد نیاز تزریق و توسط ویبراتورهای مختلف ویبرره می گردد.

به لحاظ استحکام هر چه بیشتر بتن ها رطوبت مورد نیاز توسط دستگاه رطوبت سنج پاشیده و پس از مدت استاندارد از قالب خارج و در استخرهای آب غوطه ور می گردند. این عملیات کلاً جهت فراوری سازه های بتنی باسکولها شامل پلاتفرم , دیواره پهلوئی باسکول , فونداسیونهای تحتانی و رمپهای ورود و خروج می باشد . پس از تخلیه از استخر مجدداً سازه های بتنی سمباده کاری , رنگ آمیزی گردیده و آماده برای حمل می شوند. لازم به توضیح است کل عملیات فوق توسط جرثقیل های سقفی و دروازه ای در ظرفیتهای مختلف در تمامی نقاط کارخانه صورت می پذیرد.

اجزای اصلی یک ، باسکول جاده ای ، عبارتند از:

صفحه باسکول (پلتفرم) : در واقع صفحه اصلی باسکول است که محل قرارگیری بار است. هدف از ساخت سازه دستیابی به مجموعه ای است که ضمن تحمل نیروی ناشی از وزن, عمل انتقال نیرو را به نحو صحیح انجام دهد تا توزین درست و کامل حاصل شود, به همین دلیل طراحی دقیق سازه برای انتقال صحیح نیرو به لودسل ها نیازمند طراحی دقیق و استفاده از کارشناسان با تجربه است.قطار , دامپ تراک، کمرشکن، تریلی، کامیون، خاور، نیسان و . . . برای توزین روی صفحه باسکول قرار می‌گیرند، صفحه باسکول می تواند ترکیب بتن و فلز (بتن-فلز) یا فلزی(تمام فلز) باشد. لودسل‌ها زیر صفحه باسکول نصب می‌شوند و صفحه باسکول فشار ناشی از وزن جسم را به لودسل منتقل می‌کند .

لودسل : لودسل حسگر وزنی است که در سیستم‌های توزین مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطعه‌ای الکترونیکی است که با آن مقدار فشار با وزن, اندازه‌گیری می‌شود چگونگی کار آن به این صورت است تغییرات وزن را بر اساس تغییرات ولتاژ, بر اساس وزن بار وارده حس کرده و آن را به نشان‌دهنده الکترونیکی منتقل می نماید. لودسلها دارای انواع مختلفی هستند که از آن جمله لودسل فشاری , لودسل کششی و لودسل خمشی را می توان نام برد.

فونداسیون پیش ساخته: از آنجاییکه باسکول بر روی هر زمین و هر نوع خاکی نمی تواند نصب شود قبل از نصب می بایست ناحیه مورد نظر پی سازی شود برای این منظور گودبرداری کرده و به اجرای فونداسیون می پردازیم. معمولا به مشتری پیشنهاد می شود از فوندانسیون پیش ساخته استفاده کند.

جعبه تقسیم(جانکشن باکس): وسیله است که وظیفه اتصال لودسل ها به یکدیگر و یکسان سازی نقاط مختلف باسکول از لحاظ نمایش وزن را به عهده دارد. اهمیت جانکشن باکس از این جهت است که در نهایت دقت لودسل ها و نشان‌دهنده در باسکول به دقت آن وابسته است. امروزه در باسکول های تمام الکترونیک شاهد مشکلاتی هستیم که ناشی از عدم شناخت این وسیله مهم الکترونیکی است که با یک ولتاژ بسیار کوچک در لودسل سر و کار دارد.

نشاندهنده‌ها : این وسیله وظیفه نمایش وزن را به اپراتور باسکول بر عهده دارد. سیم خروجی از جانکشن باکس ( J-Box ) به نشاندهنده متصل می‌شود و نشاندهنده عدد وزن را نمایش می دهد. لازم به ذکر است نوع نمایشگر بسیار مهم می باشد و می تواند در انتخاب نوع باسکول خریداری شده تاثیرگذار باشد.

پرینتر ( چاپگر ) : بمنظور چاپ عدد وزن نمایش داده شده, پرینتر به نشاندهنده متصل شده و عدد وزنی جرم روی باسکول چاپ می شود. معمولا از پرینرهای سوزنی استفاده می شود اما در صورت نیاز مشتری به پرینتر لیزری می توان با انتخاب نمایشگر مناسب یا از طریق نرم افزار خاص و کامپیوتر از آن نیز بهره برد.

در بخش الکترونیک هم از لودسل با مارک های مختلف، نمایشگر در انواع متفاوت، جعبه تقسیم و پرینتر با قیمت های متنوع استفاده می شود. بهترین لودسل، حسگر وزنی است که دقت بالایی داشت باشد و تقسیمات آن در حد ۲۰۰۰۰۰ اهم بوده که کلاس ۵ را تشکیل می دهند.

تعداد لودسل در انواع مختلف باسکول های دیجیتالی فرق دارد.

در باسکول های جاده ای ۵۰ تنی از ۴ لودسل و در باسکول دیجیتال ۶۰ تن از ۶ تا ۸ لودسل با ظرفیت ۳۰ تا ۴۰ تن استفاده می شود.

برای اطلاعات فنی بیشتر در خصوص کیفیت و قیمت باسکول های دیجیتالی بخصوص ۶۰ تنی یا تریلی کش جاده ای می‌توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

محاسن باسکول های پیش ساخته:

مهمترین دلیل استقبال مشتریان از ، باسکول های پیش ساخته ، بتن-فلز زمان بسیار کم انجام عملیات نصب و راه اندازی است به صورتی که در بدترین شرایط جوی و موقعیت مکانی کشور نهایتاً طی چند روز در صورت همکاری کامل مشتری کلیه عملیات نصب سازه های بتنی و تجهیزات الکترونیکی انجام و باسکول آماده بهره برداری قرار می گیرد

مزیت بعدی جابجایی باسکول پیش ساخته در سریعترین زمان ممکن می باشد. با توجه به نیازهای آتی مشتریان , گاه جابجایی باسکول امری اجتناب ناپذیر است و در این میان وجود باسکول هایی که قابلیت جابجایی همراه با فونداسیون را داشته باشند , یک مزیت ویژه محسوب می شود.

مزایای نصب باسکول های بتنی نسبت به باسکول فلزی:

  • اقتصادی (قیمت تمام شده کمتر )
  • استحکام بالا (ایستادگی و مقاومت بیشتر نسبت به ضربه های وارده)
  • ضریب انتقال دمای کمتر نسبت به باسکول فولادی (لودسلها را در مقابل تغییرات ناگهانی دما در طول زمان مصون نگهداشته و باعث کاهش خطای اندازه گیری می گردد)
  • مقاومت بیشتری در مقابل عوامل جوی از قبیل رعد و برق, رطوبت زیاد, بارندگی, یخ زدگی و … (نیاز به خدمات پس از فروش, تعمیرات و نگهداری کمتری دارند.)

قیمت باسکول جاده ای صنعتی دیجیتالی ۵۰ و ۶۰ تنی – کامیون کش و تریلی کش

یکی از مهمترین قسمت های خرید مربوط به قیمت می باشد. قیمت یک محصول مانند باسکول دیجیتالی مثلا ۵۰ تن کامیون کش چه قدر است؟ معمولا قیمت باسکول ۵۰ تن از ۱۳ میلیون تومان شروع و گاهی اوقات تا ۳۰ میلیون متفاوت است .

همچنین قیمت باسکول ۶۰ تنی تریلی کش از ۲۳ میلیون شروع و تا ۶۰ میلیون هم ممکن است متفاوت باشد.

کاربران محترم و مشتریان صنعت باسکول های جاده ای، اولین سوالشان، همیشه قیمت دستگاه مورد نظرشان می باشد. اهمیت قیمت برای بودجه بندی طرح های مختلف مهم می باشد.

جهت دریافت اطلاعات کامل راجب قیمت و گارانتی های مختلف با ما تماس بگیرید.

مشاوره رایگان وظیفه تیم فروش و پشتیبانی ماست.

با استفاده از لیست قیمت انواع باسکول های دیجیتالی جاده ای هم مشتری بهتر می تواند توان مالی خود را بسنجد و سپس اقدام به خرید کالای مورد نظر بنماید و هم فروشندگان بهتر می توانند خدمات لازم را به مشتریان ارائه دهند. یکی از قیمت های تعیین شده و تقرییاً تثبیت شده در این مرکز قیمت باسکول های صنعتی ۶۰ تنی تریلی کش است که مشتریان زیادی مخصوصا صاحبان شرکت های بزرگ خواهان آن هستند و از باسکول های ۶۰ تنی تریلی کش برای وزن کشی محصولات مختلف و سنگین استفاده می نمایند.

لیست قیمت انواع باسکول های جاده ای با قیمتی متعارف را تنها از گروه صنعتی ما بخواهید.

جهت اطلاعات بیشتر ، از مشاوره رایگان متخصصین ما استفاده نمایید.

 

نمایندکی انواع  لودسل های فرانسوی ،آلمانی ، اسپانیایی و چینی در ایران

نمایندگی شرکت FLINTEC آلمان در ایران.

هم اکنون افتخار ما این است که  که یکی از بزرگترین تولید کننده سیستمهای توزین الکترونیک در ایران هستیم و محصولات  این شرکت در بسیاری از مراکز تجاری ، صنعتی و خدماتی بطور گسترده توزیع شده و در اقصی نقاط کشور ، مورد بهره برداری عملیاتی می باشد.

مشاوره  رایگان ، فروش نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش -باسکولت وترازو های دیجیتال با دقت بالا و قیمت  اقتصادی ،مناسب با نوع کار شما باسکول ۶۰ تنی و فروش با شرایط ویژه

مزیت انواع باسکول های ۲۰، ۵۰، ۶۰، ۸۰ تن یورو نیو (EUF New)

  • نصب سریع و آسان
  • استحکام فوق العاده
  • قابلیت نصب همسطح و برجسته
  • امکان بتن ریزی در محل مشتری
  • دارای فریم فلزی
  • مقاومت بالا در برابر بارهای دینامیکی و استاتیکی
  • دسترسی آسان به قسمتهای مختلف باسکول جهت تمیزکاری و تعمیرات
  • مناسب برای شرایط آب و هوای سخت و محیط های شیمیایی
  • هزینه حمل بسیار مناسب (حمل با یک دستگاه کامیون)

طراحی خاص جهت بتن ریزی و اجرا  و بتن ریزی در محل مشتریبه دلیل پایین آوردن هزینه حمل از محل کارخانه تا محل نصب

 

 

 

باسکول دست دوم تریلی کش ۶۰ تنی و باسکول دست دوم کامیون کش ۵۰ تنی

جهت اطلاعان با کارشناسان ما تماس بگیرید

مرکز فروش باسکول ۶۰ تنی دست دوم

برخی از کارخانه ها، پایانه های باربری، مرغداری ها، دامداری ها، معادن و اصنافی از این دسته، ممکن است به دلایلی تمایل به فروش باسکول های کارکرده خود داشته باشند. از طرفی هم افرادی هستند که نیاز به خرید باسکول۵۰ و ۶۰ تنی و سنگین وزن داشته اما نمی خواهند هزینه های مربوطه به یک باسکول دیجیتال نو را بپردازند. این افراد می توانند باسکول دست دوم و در حد نو را با قیمت مناسب تری خریداری کنند. برای یافتن افرادی که قصد فروش باسکول دست دوم خود را دارند، سایت های اینترنتی خرید و فروش باسکول می تواند گزینه مناسبی باشد.

در این سایت ها افراد آگهی هایی را پیرامون فروش و یا خرید دستگاه توزین نظیر باسکول۵۰ و۶۰ تنی نو و یا دست دوم قرار می دهند و این امکان را به خریدار و یا فروشنده باسکول می دهند تا به راحتی بتواند در رابطه با قیمت، مشخصات فنی و مسائلی از این دسته، اطلاعات کافی کسب کرده و اقدام به خرید نمایند.

مرکز فروش و سایت های عرضه کننده اینترنتی، امروزه به خرید و فروش انواع دستگاه های صنعتی، توزین و …، بها داده و امکان خرید سریع و بدون هزینه باسکول و دستگاه هایی از این قبیل را برای افراد فراهم آورده است.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

9328 300 0912

4729 36 56 021

درباره pand

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *