باسکول در سراسر جهان استفاده می شود. شرکت‌های کوچک یا بزرگ و همچنین شرکت‌های حمل‌ونقل، کامیون‌هایی را وزن می‌کنند که انواع محموله‌ها، از محصولات غذایی گرفته تا فلزات، و همچنین مواد مصرفی بادوام یا زباله‌های جامد را حمل می کنند.

معمولاً از باسکول، یک ترازو کامیون، برای تعیین وزن کالاهای خریداری شده و فروخته شده در مقادیر بیان شده به صورت بار کامل استفاده می شود. در آن صورت، اطلاعات ارائه شده توسط باسکول عنصر اساسی معامله تجاری است. به طور خلاصه،مانند یک صندوق پول کار می کند.

بازرسان همچنین از این ترازوها برای بررسی اینکه آیا کامیون بار خود را مطابق با محدودیت های وزنی از پیش تعیین شده در قانون وسایل نقلیه جاده ای حمل می کند یا خیر استفاده می کنند. آنها همچنین برای بازرسی حجم های دریافتی و ارسالی از تاسیسات، مانند مراکز تصفیه زباله یا بازیافت زباله جامد، برای سایت های ساخت و ساز و غیره استفاده می شوند.

اکثر باسکول ها در فضای باز نصب می شوند. این به این معنی است که آنها باید بتوانند در مقابل تمام چالش های محیطی مقاومت کنند و در عین حال عملکرد قابل اعتماد و دقیق را تضمین کنند. با توجه به محیط و نوع نصب، اکثر باسکول ها از 10 تا 20 سال ماندگاری دارند.

این سیستم های توزین برای عملیات روزانه اکثر مکان هایی که از آنها استفاده می شود مهم هستند. از آنجایی که، علاوه بر این، مدت زمان آن نسبتا طولانی است، انتخاب تجهیزات یک تصمیم مهم است که می تواند برای چندین دهه به عنوان یک مزیت (یا نقطه ضعف) برای صاحب آن عمل کند.

برای یافتن راه حلی متناسب با نیاز خود با ما تماس بگیرید:

09123009328

درباره pand

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *