صادرات باسکول تریلی کش به کشور عراق

 

 

هم اکنون افتخار ما این است که که یکی از بزرگترین تولید کننده سیستمهای توزین الکترونیک در ایران هستیم و محصولات این شرکت در بسیاری از مراکز تجاری ، صنعتی و خدماتی بطور گسترده توزیع شده و در اقصی نقاط کشور ، مورد بهره برداری عملیاتی می باشد.

 

صادرات باسکول جاده ای به کشور عراق

باسکول توزین صنعت  در کشور عراق جزو معروفترین برندهای باسکول در این کشور می باشد.

صادرات باسکول جاده ای شرکت پندکاسپین به کشور عراق

 درطی سه دهه فعالیت خود تا امروز به کشورهای متعددی باسکولهای سنگین و نیمه سنگین جاده ای خود را صادر نموده است. این صادرات بیشتر به کشورهای همسایه مانند عراق ، ترکمنستان ، قزاقستان ، آذربایجان ، افغانستان ، عمان،ازبکستان  و … بوده است.

اما صادرات باسکول به عراق در سالهای اخیر جزو فعالیت های ویژه این شرکت گردیده است.

صادرات باسکول جاده ای فقط محدود به کشورهای همسایه نبوده و شرکت توزین صنعت  بعلت استفاده از تکنولوژی منتاژ در محل و بتن ریزی در محل توانسته است محصولات باسکول جاده ای خود را به کشورهای کلمبیا و سایر کشورهای شمال آفریقا نیز ارسال نماید.

تکنولوژی بتن ریزی و منتاژ در محل باسکول جاده ای از ابتکارات این شرکت بوده و شرکت فناوری پندکاسپین تنها دارنده این تکنولوژی در ایران می باشد.

بعلت پایین بودن قیمت و بالابودن تکنولوژی ساخت باسکولهای جاده ای شرکت فناوری پندکاسپین ، محصولات این شرکت در کشورهای همسایه از جمله عراق از محبوبیت خاصی برخوردار است.

خدمات پس از فروش  در کشور عراق بعلت کوتاهی مسافت و داشتن چندین نمایندگی در استانهای هم مرز با عراق مانند کردستان و ایلام و … از کیفیت بالایی برخوردار است.

امیدواریم صادرات باسکول جاده ای به کشور عراق بتواند گامی مفید در جهت رشد این کشور و کشور عزیزمان ایران باشد.

باسکولهای صادراتی

مشاوره رایگان ، فروش نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش انواع باسکول جاده ای تریلی کش و کامیون کش -باسکولت وترازو های دیجیتال با دقت بالا و قیمت اقتصادی ،مناسب با نوع کار شما

مشاوره رایگان 3058 498 0912

درباره pand

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *