نصب باسکول جاده ای و قیمت باسکول

باسکول جاده ای از اجزای زیر تشکیل می گردد:
پلتفرم در باسکول دیجیتال جاده ای یکی از قسمتهای  اصلی را تشکیل می دهد.

فونداسیون اولین  مرحله در نصب باسکول جاده ای است ، باسکول جاده ای برخلاف باسکول کفه ای در هر زمین و هر خاکی به دلیل قرار گیری در زمین امکان نصب وجود ندارند ، پیش از نصب باسکول جاده ای باید زمین قرار گیری پی سازی گردد  ، تقریبا بخش مهمی از دقت باسکول به  فونداسیون مرتبط بوده و اجرای نادرست فونداسیون موجب خطا در وزن می گردد

پلتفرم در باسکول جاده ای یکی از قسمتهای  اصلی را تشکیل می دهد.

لودسل حسگر وزن است که کار اصلی را در عملیات توزین به عهده دارد ، لودسل وسیله است که توسط آن مقدار فشار و وزن اندازه گیری می گردد ،لودسل های به سه گروه لودسل کششی ، خمشی و فشاری تقسیم می گردد .

جعبه ی تقسیم یا جانکش جهت اتصال لودسل به لودسل دیگر و یکسان سازی نقاط مختف باسکول دیجیتال از لحاظ وزن به کار می رود ، جانکش از این رو که در نهایت ، دقت لودسل و نشان دهنده در باسکول به آن وابسته است در باسکول جاده ای حائز اهمیت می باشد ،این قطعه قسمت مهمی از باسکول می باشد که با ولتاژ کوچک در لودسل باسکول ارتباط دارد .

نمایشگر باسکول قسمت پردازشاطلاعات لودسل ها ، کنترل و ثبت کامل اطلاعات باسکول را انجام میدهد .

پرینتر جهت چاپ اطلاعات و چاپ قبض دریافت شده از نمایشگر باسکول می باشد که به نمایشگر متصل  میشود .

باسکول200 تن شرکت ایران باسکول

همگام  با آخرین تکنولوژی روز دنیا
مجموعه این شرکت با بهره گیری از مجرب ترین کارشناسان و بهترین ماشین آلات ، تجهیزات و مواد اولیه  بعنوان یکی از شاخص ترین شرکت های فعال در تولید ، فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات توزین ، اتوماسیون صنعتی ، مکانیزاسیون و تولید ابزار دقیق  ، تعمیر و نگهداری انواع باسکول های سنگین و فوق سنگین الکترونیکی درظرفیتهای متنوع ، باسکولت ، ترازوی الکترونیکی صنعتی فعالیت نموده و با توجه به پتانسیل مجود فنی و استفاده از فن آوریهای روز جهانی آمادگی خود را در جهت مشاوره ، طراحی ، تهیه و تامین ، نصب و راه اندازی ، نگهداری و پشتیبانی کلیه سیستم های مرتبط به صورت online اعلام داشته و امیداواریم این اقدامات در راستای اهداف و برنامه های توسعه صنعت ایران عزیز صورت پذیرد.

طراحی – ساخت و نصب انواع باسکول تمام بتن پیش ساخته  با فونداسیون پیش ساخته و قابل جابجایی حداکثر در 3 روز کاری .
باسکول های سنگین تمام الکترونیکی در ظرفیت 5 الی 200 تن مخصوص توزین نیسان ، خاور ، کامیونت ، کامیون و تریلی در انواع بتن فلزی پیش ساخته ، بتن فلزی و تمام فلزی.
انواع باسکول در ظرفیتهای 100 لغایت 500 کیلوگرم و ابعاد مختلف 50*50 و 70*70 با پوشش استنلس استیل ، رولیک با نشاندهند های دیجیتالی .
تولید و عرضه انواع باسکول های فلزی صنعتی نیمه سنگین در ظرفیت های 1 لغایت 10 تن برای مصارف کارخانجات ، معادن ، صنوف مختلف در ابعاد مورد درخواست مشتریان.
تبدیل انواع باسکولهای سنگین مکانیکی به سیستمهای نیم الکترونیک و تمام الکترونیک .
سیستم های توزین آویز .

مهمترین دلیل استقبال مشتریان از باسکولهای پیش ساخته بتنی مدت بسیار قلیل انجام عملیات نصب و راه اندازی است به صورتی که در بدترین شرایط جوی و موقعیت مکانی کشور نهایتاً تا یک هفته کلیه عملیات نصب سازه های بتنی و تجهیزات الکترونیکی انجام و باسکول آماده بهره برداری قرار می گیرد .
تا قبل از طراحی و تولید باسکول های پیش ساخته ، عمده کارهای ساختمانی باسکول بر عهده مشتری بوده که با نظارت شرکت انجام می شد. عدم تجربه کافی و شناخت مشتریان نسبت به ظرایف سیستم های توزین ، در عمده موارد باعث عدم توجه به نقاط حساس فونداسیون باسکول و توجه به صرف هزینه بی مورد در نقاط غیر حساس ، در دقت و کارایی باسکول (به طور مثال شکل ظاهری اتاقک باسکول) می گردید. این مساله لزم ساخت فونداسیون به صورت پیش ساخته و نصب آن توسط شرکت را محرز گردانید
با توجه به نیازهای آتی مشتریان ، گاه جابجایی باسکول امری اجتناب ناپذیر است و در این میان وجود باسکول هایی که قابلیت جابجایی همراه با فونداسیون را داشته باشند ، یک مزیت ویژه محسوب می شود.
باسکولهای بتن فلز پیش ساخته با استفاده از نظام مدیریت تضمین کیفیت بر مبنای استاندارد ISO،9001،2000  طراحی و تولید می گردند. در کلیه مراحل نصب و راه اندازی و نگهداری ، کارشناسان کنترل کیفیت بر فرآیندهای انجام شده نظارت دقیقی دارند

مزایای نسبی باسکول های بتنی به انواع فلزی:
، قیمت تمام شده کمتر
، پایداری بیشتر نسبت به ضربه های وارده
، ضریب انتقال دمای کمتر
، مقاومت بیشتر در مقابل عوامل جوی و محیطی از قبیل رعد و برق ، رطوبت ، بارندگی ، زلزله و آتش سوزی و …
– کاملاً اقتصادی

سایر شرایط:
استفاده از بهترین ، دقیقترین و مطمئن ترین لودسل جهان ساخت کارخانه flintec  طراحی و ساخت کشور آلمان  ، ساخته شده از فولاد ضد زنگ Stainless Steel ، سطح حفاظتی IP،68 همراه با مقر نگهدارنده بالا و پائین و لودسل (فابریک) ، دارای عالترین استانداردهای بین المللی شامل OIML،NTEP،EX،PTB،mV/V.

انواع باسکول

درباره مدیر